FANDOM

Eliminaton Chamber 2014
1

Elimination Chamber 2014

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 23.02.2014
Şehir Minneapolis, Minnesota
Arena Target Center
PPV Kapak Yüzü Stephanie McMahon
Önceki PPV Royal Rumble 2014
Sonraki PPV WrestleMania 30

Elimination Chamber 2014 World Wrestling Entertainment taraftından düzenlenen PPV'dir. Elimination Chamber'in 5.'si 2014 senesinde Minneapolis, Minnesota şehrinde Target Center arenasında gerçekleşmiştir. PPV'nin Poster yüzü Stephanie McMahon olmuştur.

Özet

Geceyi The Rhodes Dynasty ile RybAxel arasında geçen Kickoff Show mücadelesi açıyor. Cody Rhodes, Curtis Axel'e Cross Rhodes yaparak maçı takımına kazandırıyor. Kickoff Show'un ardından Big E ile Jack Swagger arasındaki Intercontinental Championship mücadelesi başlıyor. Maçta Swagger 2 defa Patriot Act bağlasada maçı Big Ending ile Big E kazanıyor ve kemerini koruyor.

Ardından gecedeki 2. Ekip mücadelesi başlıyor. Bu sefer ortada WWE Tag Team Championship kemeri oluyor. Billy Gunn Roll Up ile maçı takımına kazandırıyor. 

Prime Time Players'ın dağılan üyeleri Titus O'Neil ve Darren Young ortalama uzunlukta bir maç çıkartıyorlar. Maçın çoğunluğunda üstünlüğü elinde tutan Titus maçı Clash of the Titus yaparak kazanıyor. 

Sağı solu belli olmayan The Wyatt Family ile yakın zamanda aralarında anlaşmazlıklar çıksada dağılmamakta ısrar eden The Shield karşı karşıya geliyorlar. Ringde Bray Wyatt ve Roman Reigns varken 2'li aynı anda birbirlerine Clothesline vuruyorlar. Ringin dışında Luke Harper ve Erick Rowan; Seth Rollins'i spiker masasına atacaklarken Dean Ambrose 2'liye saldırıp dağıtıyor ama sonra Bray Wyatt ringden Dean'a saldırıyor ve 2'linin kavgası tribünlere taşıyor. Sonrasında Erick ve Luke 2'lisi Seth Rollins'i spiker masasına atıyorlar. Dean Ambrose'de tribünlerde Bray tarafından pataklandığı için ringe gelemiyor ve Roman Reigns ringde tek kalıyor. Roman, Sister Abigail'in eşiğinden dönüp Wyatt Family'yi dağıtıyor. Bray Wyatt'a Spear yapacakken aralarına Luke Harper giriyor ve Roman yanlışlıklada olsa Luke Harper'e Spear yapıyor. Bu durumdan yararlanan Bray Wyatt, Sister Abigail ile maçı takımına kazandırıyor. 

Gecenin en kısa maçı AJ Lee ve Cameron arasındaki Divas Championship maç oluyor. Cameron, AJ'ı tuş edecekken AJ'ı dışardan destekleyen Tamina Snuka tuşu bozuyor ve maçı diskalifiye ile Cameron kazansada kemer AJ Lee'de kalıyor.

Batista, Alberto Del Rio'yla olan maçı için ringe geliyor. Hemen ardından Del Rio'da beklenenin aksine yarım yamalak, koltuk değneğiyle ayakta zar zor yürüyebilerek geliyor. Mikrofonu alıp bu gece maça çıkamayacağını söylüyor fakat hemen ardından bunun bir yalan olduğu anlaşılıyor, Del Rio koltuk değneğiyle Batista'ya saldırıyor ve ardından maç başlıyor. Del Rio bu tuzağına rağmen Batista Bomb ile Batista'ya mağlup oluyor ve Batista, WrestleMania 30 öncesi Randy Orton'a göz dağı vermiş oluyor.

Sonrasında gecenin Main Event'i yani 6'lı Elimination Chamber Match başlıyor. Maça başlayan isimler Sheamus ve Antonio Cesaro oluyor. 2'li mücadeleye devam ederken Daniel Bryan maça giriyor. Bryan ikiliyi bir süre aynı anda idare ediyor fakat sonunda bu işi götüremiyor. Cesaro, Bryan'ı çıktığı hücresinin içine hücreyi kırarak sokuyor. Sonrasında Christian giriyor ve köşedeki Sheamus'u eliyle iterek maça giriyor. Maça 5. olarak John Cena giriyor. Ringin dışından Christian'a Cesaro'nun üzerine doğru AA yapıyor. Maç bir süre daha devam ettikten sonra Christian, Bryan'a Killswitch yapıyor. Birkaç dakika sonra Sheamus'da Cena'ya bir White Noise yapıyor. Yine birkaç güzel hareket izledikten sonra maça son olarak şampiyon Randy Orton girişini yapıyor. Randy Tauntunu yaparken kendine bakan güreşçileri fark ediyor ve tekrar hücreye girip kendini kilitliyor. Sheamus'la hücrenin ardından bakışıyor, Sheamus sinirlenip hücreye Brogue Kick geçiriyor ve hücreyi kırıp Randy'yi dışarı çıkartıyor. Birkaç güzel hareket daha izliyoruz. Sheamus, Bryan'a Brogue Kick yapacakken Bryan çekiliyor ve Sheamus'un Brogue Kick'i Cena'ya geliyor. Maç devamında Christian, Sheamus'a Frog Splash yapıp tuş ediyor ve ilk elenen güreşçi Sheamus oluyor. Bryan, Leg High Knee ile Christian'ı tuş etmeyi başarıyor ve 2. elenen isim Christian oluyor. Cena, Cesaro'ya ringin dışında AA yapıyor ve ardından STF bağlayarak Cesaro'yu pes ettiriyor. Cesaro 3. elenen isim oluyor. Cena, Randy Orton'ada STF bağlamışken birden The Wyatt Family maçı bölüyorlar, ekranlar açıldığında The Wyatt Family ringe oluyor, önce Randy, ardından Wyatt Family üyeleri Cena'ya saldırıyorlar. Son olarak Bray Wyatt, Cena'ya Sister Abigail yapıyor ve durumu fırsat bilen Randy hemen Cena'yı tuş ederek Cena'yıda eliyor. Maçta sona Daniel Bryan ve şampiyon Randy Orton kalıyor. WWE yetkilileri John Cena'yı kafesin dışına çıkartırken Bryan, orada bulunan eski takım arkadaşı Kane'e saldırıyor. Yine hoş birkaç hareketin ardından Bryan, Randy'ye Leg High Knee yapıyor. Tam tuş edecekken Kane hakemi ayağından tutup çekiyor. Bryan, Kane'e bir Enzuigiri vuruyor ama geri döndüğünde Kane'inde etkisiyle 2 RKO yiyor ve maçı Randy Orton kazanıyor. Böylece Randy Orton kemerini korumuş oluyor. Randy ve Bryan'ın görüntüleri eşliğinde şov son buluyor.

Sonuçlar

Elimination Chamber Match 

Giriş Sırası Güreşçi Elenme Eleyen Elendiği Hareket Dövüştüğü Süre
1 Antonio Cesaro 3. John Cena STF 30:10
2 Sheamus 1. Christian Frog Splash 26:05
3 Daniel Bryan 5 Randy Orton RKO 37:33
4 Christian 2 Daniel Bryan Leg High Knee 27:12
5 John Cena 4 Randy Orton Sister Abigail (Bray Wyatt tarafından) 32:38
6 Randy Orton GALİP - - -