FANDOM

Windham Lawrence Rotunda

Ring İsimleri

Windham Rotunda

Husky Harris

Tank Rotundo

Alex Rotunda

Axel Mulligan

Duke Rotundo

Bray Wyatt

Boy 1.91 m.
Kilo 134 kg.
Doğum

23 Mayıs 1987

Brooksville, Florida

İkamet Brooksville, Florida
Debut 2009

Windham Lawrence Rotunda 23 Mayıs 1987 doğumlu amerikan güreşçisidir. Şu an World Wrestling Entertainment'in RAW brandında çalışmaktadır. Bray eski bir Nexus üyesiydi. Florida Championship Wrestling'de güreşmişdir. WWE'ye NXT 2. Sezonda Husky Harris ismiyle katılmış, 2012-13'de Bray Wyatt ismiyle Debutunu gerçekleştirmiştir.

World Wrestling Entertainment

Florida Championship Wrestling (FCW)

Rotunda, 2009'da Florida Championship Wrestling'de kariyerine başladı. İlk olarak Alex Rotundo ismini kullandı. Ardından Duke Rotundo'ya geçti. Kardeşi Bo Rotundo ile takım oldu. Rotundo Kardeşler, Dude Kardeşleri yenerek FCW Takım Kemeri maçına çıkmaya hak kazandılar. Aynı gece Justin Gabriel ve Justin Angel'i yenip FCW Floride Tag Team Champion oldular. Sonrasında kemerlerini Dude Kardeşlere kaybettiler.

Husky Harris 

1 Haziran 2010'da Rotunda 2. Sezon NXT çaylağı olarak Husky Harris ismiyle duyuldu. Ring içi Debutunu 8 Haziran 2010'da ustası Cody Rhodes ile birlikte Percy Watson ve MVP'ye yenilerek gerçekleştirdi. Ustası Cody Rhodes ile arası kötü olan Husky, 22 Haziran 2010 bölümünde spiker Matt Striker'a saldırarak Heel Turn gerçekleştirmiş oldu. Ertesi hafta MVP'ye yenilerek 8 kişilik sıralamada 7. sırada oldu. Ertesi kurada Harris 6.'lığa çıkarak elenmekten son anda kurtuldu. 9 Ağustos'da NXT'deki 6 adamlı bir maçta Kaval'ı tuş ederek maçı takımına kazandırdı. Takımı aynı gece rövanşta kaybetsede Hustky 4.'lüğe yükseldi. Harris 17 Ağustos'da NXT'den elendi. Elendiği zaman ustası Rhodes ile birlikte Kaval'a saldırdılar, sonrasında Kofi Kingston ve MVP'de kavgaya daldılar. 

Ardından FCW'de Husky Harris ismiyle güreşmeye devam etti. NXT'den elendikten sonra Percy Watson ile Feuda girdi. Watson'la takım olduğu bir ekip mücadelesinde Watson'a saldırarak tuş olmasını sağladı. Ertesi hafta Watson ile bir No DQ maçına çıkan Harris, Watson'a karşı kaybetti. Watson-Harris Feudu Ekim'de Harris'in Watson'u Lumberjack Maçında yenmesiyle sona erdi.

Ana Brandlarda Husky Harris

Hell in a Cell 2010'da Harris, Michael McGillicutty ile birlikte John Cena ve Wade Barrett'in yaptığı maça karışıp Wade'nin maçı kazanmasını sağlamışlardır. Sonraki gün RAW'da Wade Barrett, bunu yapmalarını Husky ve McGillicutty'ye söylemediğini söyleyerek onları Nexus grubuna almayı reddetti. 2'li sonraki hafta John Cena ve The Miz arasında yapılan maça karışarak maçı Miz'e kazandırdılar ve Wade'ye kendilerini göstermeyi niyetlediler. 18 Ekim'de Husky ve McGillicutty 2'lisi, John Cena ve Randy Orton'a karşı bir maça çıktılar fakat maçı kaybettiler. Yenilgilerine rağmen 2'si ertesi hafta Nexus'a davet edildiler. Ocak 2011'de Nexus'un yönetimini CM Punk devraldı. Harris tüm takım arkadaşlarına kırbaçlanarak yeni Nexus'da kalmayı başardı. 31 Ocak'ta Vladimir Kozlov ve Santino Marella ile ekip şampiyonluğu için Tag Team maçına çıkan Husky ve McGillicutty kaybettiler. Maçtan sonra Randy onlara saldırdı. Yeni Nexus, Royal Rumble 2013'te Orton'un The Miz ile olan maçına karışarak Orton'un kaybetmesini sağladılar ve intikamlarını aldılar. Aynı gün Harris, Randy Orton'dan Punt Kick yedi ve arenadan sedyeyle ayrıldı. Yine aynı gün Husky'nin yediği Punt Kick dolayısıyla bir daha televizyonda gözükemeyeceği duyuruldu.

Axel Mulligan

Randy'den yediği Punt Kick sonrası Harris adını bırakan Rotunda, Axel Mulligan isimli hokey maskesi takan bir karakterle House Show'larda gözüktü fakat FCW'ye hiç çıkmadı.

Husky Harris Olarak Tekrar FCW

Alex Mulligan ismiyle bir süre güreşen Rotunda tekrar FCW'ye döndü ve Husky Harris ismini kullanmaya devam etti. 2011 Yazında Harris, kardeşi FCW World Heavyweight Şampiyonu Bo Rotundo'nun Damien Sandow ve Lucky Cannon'la yaşadığı çekişmeye katıldı. 2 kardeş takım olup Damien Sandow ve Lucky Cannon'u yendiler. Husky, kardeşi Bo'ya Aksana ile olan ilişkilerinden memnun olmadığını söyledi. Sonrasında Husky'nin kardeşi Bo sakatlandı ve boşta kalan FCW World Heavyweight Championship için bir turnuva düzenlendi. Harris burada Big E Langston'u yendi ve finale çıkmayı başardı. Finalde 4'lü bir maç yapıldı. Maça çıkmaya hak kazanan diğer isimler Damien Sandow, Dean Ambrose,ve Leo Kruger oldu. Maça Richie Stemboat'ın karıştı. Richie'nin Dean Ambrose'ye attığı SuperKick, Harris'e gelince Harris etkisiz kaldı. Ertesi hafta Aksana, Stemboat'ı Husky'ye saldırttı. Buna rağmen Harris, Damien Sandow ve Dean Ambrose'yi yendi ve FCW World Heavyweight Championship için Leo Kruger'le karşılaşmaya hak kazandı. Fakat Stemboat şampiyonluk maçında Harris'e karışınca Harris maçı kaybetti. Sonrasında Stemboat ve Harris arasındaki Feud iyice kızıştı. 2'linin ilk maçları sonuçsuz bitti, ertesi maç No Holds Barred türündeydi ve bu maçı Harris kazandı. 2'li sürekli birbirlerine saldırıp kural dışı hareket ettikleri için 30 gün men cezası aldılar. 2 güreşçi 30 günün ardından Bullrope türündeki bir maçta karşılaştılar, bu maçıda Harris yenerek feuda son noktayı koydu. Şubat 2012'de Harris, kardeşi Bo ile takım oldu ve takım kemerlerini kazandılar. Kardeşler kemerlerini Antonio Cesaro ve Alexander Rusev'e karşı korusalarda 15 Mart 2012'de kemerlerini Corey Graves ve Jake Carter'a kaybettiler.

Bray Wyatt

2012 Nisanında Harris, Bray Wyatt ismiyle debut yaptı. Wyatt'ın yanında Eli Cottonwood bulunuyordu. FCW'de bazı galibiyetler aldı. FCW ve NXT birleştikten sonra dördüncü bölümde Wyatt, Aiden English'i yenerek debut yaptı. Wyatt kendini canavar olarak niteledi. Wyatt bir defa kendi yüzü için "Bu bir insanoğlunun yüzü değil bir canavarın yüzü" dedi. Wyatt, Temmuz'da sakatlandı ve ameliyat geçirdi. Sağlığına rağmen NXT'de The Wyatt Family'yi tanıttı. Wyatt Family; Bray Wyatt ve 2 oğlu Luke Harper ile Erick Rowan'dan oluşuyordu. 21 Şubat 2013'de Yoshi Tatsu'yu yenerek ringlere döndü. Birkaç maçın ardından Wyatt, 2 Mayıs'da Chris Jericho ile karşılaştı ama mağlup oldu. Erick Rowan ve Luke Harper 8 Mayıs 2013'de Adrian Neville ve Bo Dallas'ı yenerek NXT Tag Team Championship'i aldılar. Wyatt Family sonrasında Corey Graves ve Kassius Ohno ile feuda girdiler. 22 Mayıs'da Bray Wyatt, Corey Graves'i yendi. Ertesi hafta Wyatt, 18 kişilik NXT Championship #1 Contendership maçında Graves ve Ohno'yu eledi fakat sonrasında kendiside Adrian Neville tarafından elendi. 19 Haziran'da Wyatt Family, Corey Graves, Kassius Ohno ve Adiran Neville üçlüsünü yendi. 10 Temmuz'da Wyatt Family Corey Graves, Adrian Neville ve William Regal'i yenerek 2. defa 3'lü olarak 3'lü bir takımı yendiler.

8 Temmuz 2013 RAW'da Wyatt Family, Kane'e saldırarak ana brandlardaki debutlarını gerçekleştirdiler. Ertesi hafta The Wyatt Family, RAW'da R-Truth'a, Main Event şovunda 3MB ve Justin Gabriel'e saldırdılar ve saldırılardan sonra Bray Wyatt, Kane'e akbabaları takip etmesi mesajını verdi. Bir dahaki saldırılarında Kane, Bray Wyatt'a bir Ring of Fire maçı için meydan okudu, Bray Wyatt ise bu teklifi geri çevirmedi. Bray Wyatt, SummerSlam 2013'te Erick Rowan ve Luke Harper'inde maça karışmasıyla Kane'i yendi. Maçtan sonra Wyatt Family, Kane'i götürdü. Wyatt Family sonrasında gözlerine Kofi Kingston'u kestirdiler. Battleground 2013'de Bray, Kofi Kingston'u mağlup etmeyi başardı. Wyatt Family, Ekim sonlarına doğru Daniel Bryan ve CM Punk'a saldırdı ve çekişme başladı. Ardından CM Punk, Erick Rowan'ı tuş etti. Survivor Series 2013'te Luke Harper ve Erick Rowan; CM Punk ve Daniel Bryan ile karşılaştılar ama kaybetti. Aralık'ta Bray Wyatt, Daniel Bryan'ın maçına karıştı ve kaybetmesini sağladı. Sonrasında Bryan'a Wyatt Family'ye katılmasını söyledi. Kane ve Bryan arka alanda karşılaştılar. Kane, Bryan'ı TLC 2013'te Wyatt Family'nin karşısına koydu. TLC 2013'deki maç Bray Wyatt'ın Sister Abigail'i ile son buldu. Daha sonra Bryan gelişen olaylar sonucu The Wyatt Family'ye katıldı. 13 Ocak 2014'de Bray Wyatt ve Daniel Bryan; The Usos'la karşılaştılar. Maçı The Usos kaldırdı. Maç sonu Bray Wyatt ve Bryan kafeste baş başa kalınca Bryan, Wyatt'a saldırarak ihanetini gerçekleştirdi. Royal Rumble 2014'de Bray Wyatt ve Bryan arasına bir maç ayarlandı ve bu maçı Wyatt, Sister Abigail ile kazandı. Ardından Wyatt Family, yine 3'lü bir takım olan The Shield ile feuda girdi. Elimination Chamber 2014'de karşılaşan 2 takımdan galip olan taraf Sister Abigail ile Wyatt Family oldu. Ertesi gün RAW'da Bray Wyatt, Main Event'te The Shield'in üyesi Roman Reigns'i yendi. Ardından Bray ve Cena arasındaki çekişme kızıştı. 10 Mart 2014'de yapılan RAW şovunda Bray, Cena'nın WrestleMania 30 için meydan okumasını kabul etti. WrestleMania 30 gecesi Bray, Cena'yı yenmeyi başardı.

Kişisel Bilgiler

Rotunda ailesinde 3. nesil profesyonel güreşçidir. Dedesi Blackjack Mulligan, babası Mike Rotunda ve amcaları Barry ve Kendall Windham profesyonel güreşçiydi. Rotunda'dan 3 yaş küçük kardeşi Taylor Rotunda'da profesyonel güreşçilik yapmaktadır. Windham Rotunda'nın Mika isimli bir kız kardeşide bulunmaktadır. Ayrıca Rotunda lise çağlarında futbollada uğraşmıştır.

Güreşte...

  • Finishing Moves (Bitirici Hareketleri)
    • Running Senton
    • Sister Abigail 
  • Signature Moves (Tanılan Hareketleri)
    • Ura-nage
    • Body Avalanche
    • Short-Arm Clothesline
    • Swingin Side Slam
  • Lakapları
    • "The Eather Of Worlds"
    • "The Army Tank with a Ferrari Engine"
    • "The Angle of Dirt" 
    • "Man of a Thousand Truths"

Şampiyonlukları ve Başarıları

  • Florida Championship Wrestling
    • FCW Florida Tag Team Championship (1 defa Bo Rotundo ile)
  • Pro Wrestling Illustrated 
    • PWI En İyi 500 Güreşçi Sıralamasında 331. (2010)

Ayrıca...

Also on FANDOM

Random Wiki