FANDOM

Friday Night Smackdown
2

Smackdown

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 7 Şubat 2014
Transmisyon Bant Yayını 
Şehir Wells Fargo Arena
Arena Des Moines, Iowa
Bölüm Sayısı Smackdown #755
Önceki Şov 31 Ocak 2014 Smackdown
Sonraki Şov 14 Şubat 2014 Smackdown

7 Şubat 2014 Raw World Wrestling Entertainment'in Smackdown brandı adına düzenlediği 756. bölümdür. Dess Moines, Iowa, Wells Fargo Arena'da yapılmıştır.

ÖzetEdit

SD 755 Photo 023
Geceyi açan bir takım maçı oluyor. Dean Ambrose & Roman Reigns ikilisi Dolph Ziggler ve Kofi Kingston'u Dean Ambrose'nin tuşuyla kazanıyor. Maçta spikerlik koltuğundada The Shield'in diğer üyesi Seth Rollins oturuyor. Maç bittikten sonra dev ekranda The Wyatt Family üyeleri gözüküyorlar. Bray Watt, kendisinin The Shield'a göre bir şaka olduğunu fakat Shield'ın canavara (kendisine) inanmasını söylüyor.

Daniel Bryan ringe geliyor ve WWE'nin kendisini WWE'nin yeni yüzü yapmak istediğini fakat kendisinin WWE yüzü olmak istemediğini anlamadıklarını söylüyor. Ardından Kane'den konu açıp kendine geçen hafta yaptığı Chokeslam'i hatırlatıp hesap vermesi için Kane'i ringe çağırıyor. Kane girişte gözüküyor fakat ringe girmeyip konuşmaya başlıyor. Bryan eski takım arkadaşları olduklarını ve Kane'in maskesini tekrar takıp ihanet etmeyi bırakmasını söylüyor. Kane ise artık Team Hell No'da olmadığını ve Bryan ile asla arkadaş olmadığını söylüyor. Kane son olarak bu gece Bryan'ın Antonio Cesaro ile karşılaşacağını söyleyip arka alana dönüyor.

Nikki Bella ve AJ Lee arasında bir diva maçı gerçekleşiyor. Nikkie Bella'nın yanlışlıkla kendisini destekleyen Brie Bella'ya vurmasını fırsat bilen AJ Lee The Black Widow bağlayarak maçı bitiriyor.

Arka alanda Titus O'Neil, Renee Young'a bir röportaj veriyor. Titus O'Neil, Darren Young'un kendisi gibi olmadığını söylüyor. Röportaj sırasında Darren, Titus'a saldırıyor. Hakemler Darren'i durduruyorlar.

SD 755 Photo 091
Kane'in ayarladığı zorlu Daniel Bryan vs Antonio Cesaro mücadelesini Yes Lock ile Cesaro'yu pes ettirip Daniel Bryan kazanıyor. Daniel Bryan, YES! Tauntunu yaparken Kane Stage'de gözüküyor. Ringe yürürken Cesaro arkadan Daniel'e saldırıyor ve Nautralizer yapıyor. Ardından Kane ringe gelip Daniel Bryan'a Chokeslam yapıyor.

Renee Young bu seferde Randy Orton'la bir röportaj yapıyor. Randy Orton bugün Christian'ı, Raw'da John Cena'yı ve sonra diğerlerini yeneceğini, Elimination Chamber'ıda kendisinin kazanacağını söylüyor. 

Sheamus, yoluna Curtis Axel ile devam eden Ryback'i Brogue Kick ile mağlup etmeyi başarıyor.

Bray Wyatt, Goldust'la mücadele ediyor. Goldust'un üstün götürdüğü maçta Erick Rowan ve Luke Harper, Cody Rhodes'a saldırıyorlar. Goldust onlarla ilgilenirken Bray Wyatt, Sister Abigail ile maçı bitiriyor. Ardından The Shield dev ekranda beliriyor. Shield, ringde en iyi gruplaşan takım olduklarını ve The Wyatt Family'den korkmadıklarını söylüyor.

SD 755 Photo 151
Gecenin Main Event'inde Randy Orton ve Christian karşılaşıyor. Maç içi 2'li birbirlerine birçok defa Killswitch ve RKO denemesinde bulunuyorlar. Randy Orton, köşeden üzerine atlarken Christian'ı RKO ile tuş etmeyi başarıyor. Randy Orton'un galibiyetiyle Smackdown sona eriyor.

SonuçlarEdit