FANDOM

Friday Night Smackdown
Asdoaksd

Smackdown

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 28.03.2014
Transmisyon Bant Yayın
Şehir Boston, Massachusetts
Arena TD Garden
Bölüm Sayısı Smackdown #762
Önceki Şov 21 Mart 2014 Smackdown
Sonraki Şov 4 Nisan 2014 Smackdown

28 Mart 2014 Smackdown World Wrestling Entertainment tarafından Smackdown brandı adına Boston, Massachusetts şehrindeki TD Garden arenasında gerçekleşen şovdur. Şov 762. Smackdown şovudur.

ÖzetEdit

Geceyi Sin Cara ve Damien Sandow mücadelesi açıyor. Sin maçı 49 saniyede Roll Up ile kazanıyor. 

Dean Ambrose ve Seth Rollins ikilisi Drew McIntyre ve Jinder Mahal ikilisiyle karşılıyorlar. Dean, Drew'e Headlock Driver yapıyor ve maçı kazanan taraf Dean ve Seth 2'lisi oluyor. Maçtan sonra Kane podyumda gözüküyor ve sıradaki rakiplerinin RybAxel takımı olduğunu söylüyor. Bu maçıda Seth ve Dean kazanıyorlar. Ardından Kane podyumdayken Ryback'e Triple Bomb yapıyorlar.

Batista ringe geliyor ve WrestleMania hakkında konuşuyor. O gece yeni şampiyon olacağını söylüyor. Lafını Triple H bölüyor ve bunu çok fazla hayallememesini çünkü o gece önce Daniel Bryan'ı, sonra Randy Orton ve Batista'yı yenip yeni şampiyon olacağını söylüyor. Ardından bu gece Batista'ya Sheamus'la karşılaşacağını söylüyor.

Fandango ve Goldust karşılaşıyorlar. Ortalama uzunlukta süren maçı Summer Rae'nin yardımıyla Fandango kazanıyor. 

[[Batista|
241
Batista]] ve Sheamus karşı karşıya geliyorlar. Zorlu bir mücadele geçiyor. 2'li spiker masasının yanındalarken Batista sandalyeyle Sheamus'a vuruyor ve maçı diskalifiye ile Sheamus kazanıyor. Ardından Batista Sheamus'u biraz daha dövüp ringde Batista Bomb yapıyor. Sonrasında WrestleMania 30'da yeni şampiyon olacağını söylüyor.

AJ Lee ve Tamina 2'lisi Bella Twins'le karşılaşıyorlar. Maç esnasında AJ ve Tamina 2'si arasında bir tartışma çıkıyor. Tamina aprondayken AJ'ı itiyor ve AJ'ı düşürüyor. Ardından ringe girip AJ Lee'ye tag veriyor. AJ arkasını dönmesiyle beraber Bella Buster'in kurbanı oluyor ve maçı Bella Twins kazanıyor.

Jack Swagger ve Jimmy Uso 2'lisi arasında bir maç gerçekleşiyor. Kısa geçen mücadeleyi Patriot Act ile Swagger kazanıyor. 

The Miz ile Mark Henry iyi bir maçta karşılaşıyorlar. Yaklaşık 4 dakikalık maçı World's Strongest Slam ile Mark Henry kazanıyor. 

240
Gecenin ana gösteri maçında son zamanların yükselen ismi Bray Wyatt ile Big Show karşılaşıyor. Gecenin en uzun maçı olmasada iyi hareketler izlediğimiz maçın sonlarına doğru ringin dışındaki Erick Rowan hakemi oyalarken Luke Harper, Big Show'a vuruyor ve ardından Bray, Sister Abigail ile Big Show'un işini bitiriyor. The Wyatt Family tauntlarını yaparken şov son buluyor. 

SonuçlarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki