FANDOM

Monday Night RAW
212

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 24.02.2014
Transmisyon Canlı
Şehir Green Bay, Wisconsin
Arena Resch Center
Bölüm Sayısı RAW #1083
Önceki Şov 17 Şubat 2014 RAW
Sonraki Şov 3 Mart 2014 RAW

24 Şubat 2014 RAW World Wrestling Entertainment'in RAW brandı adına Green Bay, Wisconsin, Resch Center'da düzenlediği şovdur. Bu şovda ayrıca Hulk Hogan ve Undertaker'da Return yapmıştır.

ÖzetEdit

213
"HULKAMANIA GERİ DÖNDÜ!" Geceyi açan isim tam 7 yıldır WWE'de gözükmeyen, güreşi güreş yapanlardan birisi olan, bazı otoriteler tarafından zamanında en güçlü amerikan güreşçisi olarak gösterilen Hulk Hogan oluyor. Fakat Hulk Hogan'ın promosu çok uzun sürmüyor, Hogan WWE Network'ü tanıtıp geri dönüşü hakkında birkaç cümle kurdu. Sonrasında Michael Cole, JBL ve Jerry Lawler'da WWE Network hakkında konuştu.

Batista ve Alberto Del Rio gecenin ilk maçında bir nevi Elimination Chamber 2014'ün rövanşına çıktılar. Batista tıpkı Elimination Chamber'deki gibi bu maçtada çok zorlandı. Maçın çoğunluğunda Del Rio üstündü.Maç sonunda Batista, Batista Bomb patlatacaktı ki birden WrestleMania 30'daki rakibi Randy Orton podyumda belirdi. Del Rio dikkati dağılan Batista'ya Roll Up yaparak maçı kazandı. Randy Orton podyumda kalarak Batista'ya seyircilerinde kendisini sevmediğini söyledi. Batista buna karşılık seyircilerin bir sesi olduğunu, bu sesi nasıl kullanacaklarına onların karar vereceğini, fakat vereceği cevabında kendisine ait olacağını söyledi. Sonrasında WrestleMania 30'da kendisini yenip kemeri alacağını söyledi.

Gecenin 2. maçında Big E ve Cesaro karşılaştılar. Bu maçın özelliği şuydu; Big E'nin adının önündeki Langston, Antonio Cesaro'nun önündeki Antonio 2'linin elinden alınmıştı. Bu maçı kazanan ise ismine tekrar kavuşacaktı. Maç uzun ve kaliteli geçti. Maç sonlarına doğru Big E ringin dışındayken Cesaro'nun takım arkadaşı Jack Swagger, Big E'ye saldırmak istedi fakat Big E, Swagger'ı çelik basamaklara vurdu. Ardından ringe giren Big E'ye Cesaro saldırdı ve üstünlüğü bir süre elinde tuttu fakat Swagger sinirlerine hakim olamayıp ringe girdi ve Big E'ye Angle Lock bağladı. Hakem böylece maçı DQ ile Big E'ye verdi.

214
Geçtiğimiz gece Elimination Chamber 2014'de The Wyatt Family'nin saldırısına uğrayan John Cena ringe geldi ve Wyatt Family hakkında konuştu. Wyatt'ların henüz genç olduğunu ve kendisini yükselmelerinin bir basamağı olarak gördüklerini söyledi. Sonrasında Wyatt Family'yi ringe çağırdı. Wyatt'lar geldiler ve Bray Wyatt, Cena'ya yalancı diyerek suç attı. Bray Wyatt sonradan emri verdi ve The Wyatt Family, Cena'ya saldırdı. Cena sonunda sedyeyle arenadan ayrıldı.

Şovdan birkaç saat önce Elimination Chamber 2014'deki 6'lı maçta bulunan Sheamus ve Christian'ın arka alanda 6'lı maçı tartıştıkları gözüktü. Ardından Brad Maddox geldi ve Raw'da bu ikilinin karşılaşacağını söyledi. 

Sheamus ve Christian seyir keyfi iyi bir maç izledi. Maçın sonlarına doğru Christian, Sheamus'un üstüne atlarken Sheamus bir Brogue Kick patlatarak maçı kazandı. 

WWE App'de yayınlanan bir video izledik. Triple H ve Stephanie McMahon şovdan birkaç saat önce Raw arenasına geldiler. Renee Young, WWE Network ile ilgili Triple H'e tebriklerini iletti. Bu sırada Bryan çıka geldi. "Benimle sorunun ne?" diye bağırdı, Bryan'ı zar zor korumalar tuttu. Bryan, Triple H'e bağırarak WrestleMania 30'da bir maç teklif etti. Triple H, Stephanie'ye "Nasılda kendine şovda yer arıyor?" dedi. Ardından Stephanie araya girdi ve bu gece Bryan ve Kane arasında bir maç ayarladı.

Arka alanda The Shield ekibi gözüktü. Seth Rollins, Dean Ambrose'ye Elimination Chamber 2014'de ortalıktan neden kaybolduğunu sordu. Dean ise Seth'e yapacak birşeyin kalmadığını, bu yüzden ayrıldığını söyledi. O sırada The Wyatt Family gözüktü. Roman Reigns, Bray Wyatt'a bir maç teklifinde bulundu. Bray teklifi kabul etti.

Kane ve Daniel Bryan uzun bir maç çıkarttılar. Kane sürekli Bryan'ın sakat koluna çalıştı. Fakat Bryan maçı seyircilerinde desteğiyle Running Knee ile Daniel Bryan kazandı. Maç sonunda Bryan mikrofonu alıp Triple H'e WrestleMania'da karşılaşma isteğini yineledi.

Emma kısa süren bir maçta Summer Rae'yi yenmeyi başararak RAW debutunu gerçekleştirdi.

Road Dogg ve Billy Gunn maç öncesi klasik konuşmalarını yaparlarken birden The Usos ringe daldı ve ve 1 dakika'ya yakın sürede maçı kazandılar. 

215
Gecenin son maçı olan mücadelede Roman Reigns ve Bray Wyatt karşılaştılar. Maç anında The Shield veya The Wyatt Family'den hiç kimse ringin dışında değildi ta ki son ana kadar. Finalde Roman Reigns, Bray Wyatt'ı yere sermeyi becerince Luke Harper ve Erick Rowan ringin dışına menzillendiler. Luke ve Erick maçı izlerken birden Seth Rollins ringe girip dışarıdaki Wyatt Family'nin üzerine atladı. Bu sırada Dean Ambrose'de Bray Wyatt'a saldırdı ve maç DQ ile Bray Wyatt'ın oldu.  [[Brock Lesnar|
216
Brock Lesnar]] ve Paul Heyman ringe geldi. Heyman, Brock'un WWE World Heavyweight Championship için #1 Contender olduğunu, fakat Triple H'in Brock'un WrestleMania'da kemer maçına çıkmasını uygun bulmadığını, bunun yerine Brock'a bir açık kontrat teklif ettiğini ama Brock eğer WrestleMania'da kemer maçına çıkmazsa bu defterin kendileri için kapanacağını söyledi. 2'li ringden ayrılıyorlardı ki Taker'in çan sesi duyuldu ! PHENOM GERİ DÖNDÜ ! Taker tüm ihtişamıyla Nisan 2013'den beri görükmediği
220
WWE'ye geri dönüşünü gerçekleştirdi. Ringe girip ışıkları açtı ve kontrat masasının etrafında bir tur atıp Brock Lesnar'ın önüne geldi. Lesnar hızlıca imzasını attı. Ardından Lesnar kalemi Taker'a verdi ve Taker'in omzuna bastırdı. O sırada Taker, Lesnar'ın masada olan eline kalemi sapladı. Sonrasında Brock Lesnar'a masanın üzerinde Chokeslam yaptı. Böylece Taker'ın serisindeki 22. rakibinin Brock Lesnar olacağı belli oldu. Karanlıklar arasında Raw şovu son buldu. 

SonuçlarEdit