FANDOM

Friday Night Smackdown
Asdoaksd

Smackdown

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 21.03.2014
Transmisyon Bant Yayın
Şehir Houston, Texas
Arena Toyota Center
Bölüm Sayısı Smackdown #761
Önceki Şov 14 Mart 2014 Smackdown
Sonraki Şov 28 Mart 2014 Smackdown

21 Mart 2014 Smackdown World Wrestling Entertainment tarafından 21 Mart 2014'de Houston, Texas şehrinin Toyota Center arenasında yapılan şovdur. Şov 761. Smackdown şovudur.

ÖzetEdit

Geceyi Dolph Ziggler ve Damien Sandow maçı açıyor. Maçı 6 dakika gibi kısa bir sürede Dolph Ziggler kazanıyor. 

Kane ringe geliyor ve Daniel Bryan'a hakaretler ediyor. Bryan'ı hezimete uğrayacağını, herkezden intikamını alacağını söylüyor.

Los Matadores'den Fernando ve Fandango karşı karşıya geliyor. Maçı Roll Up ile Fernando kazanıyor. 

The Shield, 3MB (Drew McIntyre ve Jinder Mahal), RybAxel ve The Real Americans takımları WWE Tag Team Championship #1
239
Contender için karşı karşıya geliyorlar. Maç sonunda ring iyice karışıyor. The Shield maça çok yaklaşsalarda şans yanlarında gitmiyor. Maç sonunda Kane ringin dışında Roman Reigns'e saldırıyor ve maç No Contest ile bitiyor. Ringde Real Americans, Seth Rollins'i pataklıyorlar. Podyumda Roman ve Kane dövüşürlerken The New Age Outlaws, Roman'a saldırıyorlar. Ringde Cesaro, Seth'e Neutralizer yapıyor. Ardından Ryback, Dean'a Shell Shocked yapıyor. O sırada podyumda Roman bir ara durumu kurtaracakmış gibi gözüksede Kane ve New Age Outlaws, Roman'ı iyice pataklıyorlar ve ringe geliyorlar. Ringdede biraz Seth ve Dean'ı pataklıyorlar. Ardından Kane, Dean'a Chokeslam yapıyor. New Age Outlaws podyuma inip Roman'ı dövmeye devam ediyorlar. Kane ringde Roman'ı kaldırıyor ve Chokeslam yapıyor.

The Miz ringe geliyor ve WrestleMania 30'daki Battle Royal hakkında konuşuyor. O Battle Royal'in kendi hakkı olduğunu söylüyor. Big Show ise tam tersini iddaa ediyor, kendisinin WrestleMania gecesi 30'lu Battle Royal maçın tek galibi olacağını söylüyor. Ardından ringe Battle Royal'e katılacak bazı isimler geliyor ve ring iyice kalabalıklaşıyor ve sonunda beklenen oluyor. Ringde son olarak Big Show kalıyor. 

Big E Langston ve Alberto Del Rio karşılaşıyorlar. Maçı Super Kick ile kısa sürede Alberto Del Rio kazanıyor.

Bella Twins ile Summer Rae ve Natalya arasında bir maç gerçekleşiyor. Maçı Bella Buster ile Bellalar kazanıyor.

238
Gecenin ana gösterisinde Luke Harper ve John Cena karşılaşıyor. Çok uzun sürmeyen maçı John Cena, AA ile kazanıyor. Maç sonu Bray ve Erick koşarak ringe gelsede Cena podyuma kaçmayı başarıyor. Bray ve Cena bakışırlarken şov son buluyor.

SonuçlarEdit