FANDOM

Monday Night RAW
212

Şirket World Wrestling Entertainment
Tarih 17.02.2014
Transmisyon Canlı
Şehir Denver, Colorado
Arena Pepsi Center
Bölüm Sayısı RAW #1082
Önceki Şov 10 Şubat 2014 RAW
Sonraki Şov 24 Şubat 2014 RAW

17 Şubat 2014 RAW World Wrestling Entertainment tarafından RAW brandı adına Denver, Colorado'da Pepsi Center'da yapılan şovdur.

ÖzetEdit

Geceyi John Cena açıyor ve Elimination Chamber 2014 hakkında ahkam kesiyor. Ardından sırasıyla Elimination Chamber 6'lısından kalan 5 kişi ringe geliyor. Son olarak Daniel Bryan'ın ardından olaya Kane müdahele ediyor ve 6'lı için One on One şeklinde 3 maç ayarlıyor. Gecenin Main Event'inde Sheamus ve Randy Orton'un karşılaşacağını, Antonio Cesaro ile John Cena'nın karşılaşacağını ve gecenin açılış maçının eski takım arkadaşı Daniel Bryan ile Christian arasında olacağını söylüyor. 

Kameralar geri açıldığında ringde yalnızca Daniel Bryan ve apronda Kane var. Bryan, Kane'e ringe girmesini söylüyor. Kane tam girecek derken arkadan Christian, Bryan'a saldırıyor ve Boo altında Kane, ringe girmekten vazgeçiyor. Christian, Bryan'ı biraz patakladıktan sonra maç başlıyor. Uzun ve zorlu bir maç sürüyor. Kane maçı ringin dışarısından izliyor, maç sonu Christian, Killswitch yapacakken Bryan Roll Up'a çeviriyor ve rakibini tuş etmeyi başarıyor. 

122
Maç sonunda Bryan ringde yorgun yorgun Yes chanti atarken Kane birden kendi ile Bryan arasında bir maç ayarlıyor ve ringe girip Bryan'ı biraz pataklıyor, ardından Bryan'ın gecedeki 2. zorlu sınavı başlıyor. Diğeri kadar uzun olmasada Bryan yine zorlu ve iyi bir maç çıkartıyor. Bryan maç sonuda Flying DropKick vuruyor ve ardından Yes chantleri altında Kane'i tekmelemeye başlıyor ama Kane, Bryan'ı boğazından tutup ringin dışına atıyor. Kane, Bryan'ı biraz dövdükten sonra aprona çıkartıyor ve kilide bağlıyor, hakem Kane'e Bryan'ı bırakmasını söylüyor ama Bryan hakemi dinlemiyor ve hakem maçı diskalifiye ile Bryan'a veriyor. Kane, Bryan'ın eline birkaç darbe daha attıktan sonra "Diskalifiye oldum" diyor ve ekranlar kapanıyor. 

Fandango ve Santino Marella bir maç çıkartıyorlar. Emma ringin dışında Summer Rae'yi pataklıyor. Maç sonunda Emma ile Marella öpüşürlerken Fandango bir tekme ile öpüşmeyi bozuyor ve hemen ardından Suplex ile Marella'yı tuş ediyor. 

Mark Henry, Roman Reigns ile olan maçına giderken Renee Young onu yakalıyor ve konuşmaya çalışıyor. Henry maçı yeneceğini söyleyip yoluna devam ediyor.

Mark Henry geçen haftanın intikamı için bu sefer Roman Reigns'le mücadele ediyor. Kısa mücadelede Roman, Mark Henry'yi kaldırıp yere çarpıyor ve ardından Spear ile Mark Henry'yi tuş ediyor. Maç sonu The Shield galibiyeti kutlarken Dean Ambrose birden Henry'ye saldırmaya başlıyor. Birkaç tekme atıyor derken The Wyatt Family'nin Titantron'ları gözüküyor ve etraf kararıyor, büyük ekranda The Wyatt Family beliriyor. The Shield'ı tehdit ediyorlar ve ardından ringe geliyorlar. Önden Bray Wyatt ardından diğerleri ringe giriyorlar. Tam kavga çıkacak dediğimiz anda Wyatt Family yine yapacağını yapıyor ve ringden çıkıyorlar. Arenadan gelen Boo'lar eşliğinde ekranlar kapanıyor. 

Arka alanda Cody Rhodes ve Goldust bir oyuncakla oynarken gözüküyorlar. Gerekmez bir segment oluyor ki zaten reklam amaçlı yapılıyor. Segmentin sonunda Bad News Barrett gelip oyuncakları ayağıyla dağıtıyor. Goldust sinirlensede bir kavga çıkmıyor.

Kofi Kingston ve Jack Swagger bir maç yapıyorlar. Maçı Patriot Act ile Jack Swagger kazanıyor. Swagger hatırlayacağınız gibi geçen hafta 4'lü maçı kazanıp Elimination Chamber 2014'de Intercontinental Championship için Big E ile karşılaşmaya hak kazanmıştı. Maç sonu Big E geliyor ama Swagger kaçıyor.

Big E ile Drew McIntyre & Jinder Mahal 2'lisi Handicap Tornado maçına çıkıyorlar. Maç sonu Big E, 2'liye sıra sıra Big Ending yapıyor ve Mcıntyre'yi tuş ederek maçı kazanıyor. Maç sonunda köşeden maçı izleyen Jack Swagger ve Zeb Colter 2'lisi olaysız arenayı terk ediyorlar.

Arka alanda Renee Young, bugün karşılaşacağı isim Antonio Cesaro'nun geçen hafta Smackdown'da şampiyon Randy Orton'u yendiğini, Cesaro hakkında ne düşündüğünü soruyor. Cena bunun geçen hafta olduğunu ve Elimination Chamber'ı kazanacağını ve şimdide Cesaro'yu yeneceğini söyleyip ringe gidiyor. 

[[John Cena|
123
John Cena]]'nın ardından Cesaro'da Zeb Colter ve Jack Swagger ile birlikte ringe geliyor. Uzun ve zorlu bir maç geçiyor. 2 tarafta maçı kazanmak için oldukça kararlı davranıyorlar. Maç sonunda John Cena, Attitude Adjusment ile rakibi Cesaro'yu tuş ediyor ve maçın galibi oluyor. 

Arka alanda The Authority'nin 2 ismi Triple H ve Randy Orton gözüküyorlar. Randy Orton, Batista'nın düzgün davranmadığı hakkında konuşurken birden arkasından Batista beliriyor. Batista, Randy'yi aşağılıyor. Bir süre sonra Randy oradan mecburen ayrılmak zorunda kalıyor, o sırada kameranın açısı genişliyor ve Alberto Del Rio gözüküyor. Batista hakkında konuşan Del Rio, Alberto'dan intikamını alacağından bahsederken Batista, Alberto'yu itiyor fakat Triple H'de orada olduğu için itmekle kalıp oradan ayrılıyor.

Tekrar arka alandan devam ediyoruz. Titus O'Neil eski takım arkadaşı Darren Young'un WWE Aleminde bulunmayı hak etmediğini, geçen hafta Smackdown'da yaşananların bir şans olduğunu söylüyor.

The Wyatt Family ve Los Matadores & Sin Cara ekibi 3'e 3 bir takım mücadelesi veriyorlar. Maç sonunda klasik olarak ring karışıyor ve son darbeyi Sister Abigail ile Bray Wyatt vuruyor ve maçı takımına kazandırmayı başarıyor. 

Elimination Chamber 2014'de hatırlayacağınız gibi New Age Outlaws ile The Usos arasında bir WWE Tag Team Championship mücadelesi yapılacaktı. Gecenin Main Event'inden önceki son mücadelesi ise 2 takımdanda bir isim arasında oluyor. New Age Outlaws'dan Billy Gunn ve The Usos'dan Jey Uso kısa bir maç çıkartıyorlar. Maçı Roll Up ile Jey Uso kazanıyor. Billy kaybetmenin şaşkınlığındayken dışarıda Jimmy Uso, Road Dogg'a Back Kick vuruyor. Billy, Road'a bakmak için aşağı inmişken Jey Uso ringin dışından 2'linin üzerina atlıyor. Bu görüntülerin ardından Main Event'e gidiyoruz;

Main Event'te Sheamus ve Randy Orton iyi bir maç çıkartıyorlar. Maçda 2'li sık sık kazanmayı teğet geçiyorlar. Maç sonunda Randy, Flowing DDT yapıyor. Ardından RKO yapacakken Sheamus kurtuluyor. Brogue Kick için hazırlanıyor derken ringe birden The Shield dalıyor ve Sheamus'a saldırıyorlar. Birden John Cena ve ardından Daniel Bryan koşarak ringe geliyorlar.

Geçen haftaki Christian, Daniel Bryan ve Sheamus'u takım olup The Shield'la karşılaştığı maç gibi bu seferde Bryan ve Cena bir nevi 6'lı maçtaki rakipleri Sheamus'u kurtarıyorlar. 

124
6'lı maçta bulunacak takım üstünlüğü kurdu derken birden The Wyatt Family'nin müziği duyuluyor. Işıklar açıldığında The Shield ve The Wyatt Family karşı karşıya ! Takımlar sonunda karşı karşıya bir kavgaya tutuşuyorlar. Kavgaya 6'lı maça girecek olan Sheamus, Christian, Cesaro, John Cena ve Daniel Bryan'da karışıyorlar. Gece bu görüntülerle son buluyor.

SonuçlarEdit